środa, 16 lipca 2014

Rozwiązanie zagadki

Ponieważ zrobiło się bardzo gorąco, dlatego dla ochłody poszłyśmy z córką nad wodospad. Jakież było moje zaskoczenie, gdy przypomniałam sobie, że zalegamy z odpowiedzią na zadaną wcześniej zagadkę. Przepraszam za zwłokę, ale ten upał mnie wykańcza. Spieszę nadrobić zaległości.

Rozwiązanie zagadki: zdjęcia z poprzedniego postu zostały wykonane w parku Skaryszewskim im. Ignacego Jana Paderewskiego w Warszawie.

Długo dyskutowałam z Zuzanką i pozostałymi uczestniczkami wyprawy nad wodospad i wspólnie zadecydowałyśmy (żeby nie było tylko na mnie :) ), że zwycięzcą została :

 Czudo

Gratulujemy i prosimy Czudo by podała do siebie namiar (pracownia@goha.pl) byśmy mogły wysłać przygotowaną niespodziankę. 





2 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę i serdecznie dziękuję. :) Email wysłany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...