niedziela, 10 października 2010

Dwustronnego domku odsłona druga

W poprzednim poście napisałam, że na jednej ze stron domku czegoś mi brakuje. Tak wtedy wyglądała:


Postanowiłam zrobić girlandę. Taka sztuczna gałązka poszła na tapetę:


Ponieważ była za długa, jak na moje potrzeby, obcięłam ją, wygięłam w łuk i tak wygiętą przykleiłam pod oknem a następnie oprószyłam śniegiem i dodałam iskierek mrozu z brokatu. Tak teraz wygląda po modyfikacji:




I na koniec zdjęcie fragmentu z choinką wykonaną tym razem techniką 3D:

2 komentarze:

  1. Podziwiam precyzję ,z jaką tworzysz swoje dziełka.Są naprawdę piękne;pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, jestem w szoku !!!
    Brak mi słów by wyrazić podziw prac - perfecto!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...