wtorek, 1 października 2013

Mini pudełka z łuby

Kolejnymi elementami, które zdobią zrobiony przeze mnie mebelek dla lalki (wkrótce go opiszę) są dwa mini pudełka wykonane z łuby: jedno okrągłe, drugie owalne. Na początek każde z nich musiałam porządnie wyszlifować, żeby były gładkie. Potem pomalowałam je farbą podkładową. Okrągłe pudełeczko pomalowałam na brązowy kolor. Dziurkaczem ozdobnym wycięłam z papieru do scrapbookingu trzy kółka, a dla uzyskania "falbanek" musiałam wykorzystać nożyczki ozdobne (niestety nie mam jeszcze takiego dziurkacza, którym mogłabym uzyskać żądany efekt). Tak przygotowane elementy przykleiłam na wierzch pokrywki. Na koniec ozdobiłam je kropkami uzyskanymi konturówką. Na obrzeżu pokrywki przykleiłam tasiemkę z kokardką. Na dole pudełka przykleiłam pasek papieru do scrapbookingu wycięty ozdobnymi nożyczkami.



Podobnie ozdobiłam owalne pudełko, z tą różnicą, że wierzch wieczka na koniec został pomalowany farbą przy użyciu szablonu.



A tak pudełko wyglądało w stanie surowym


6 komentarzy:

  1. Ja musze się dokladniej poczytac te posty o miniaturkach .

    Pudelka piekne .

    Pamietasz jak mówilam o miniaturowych mebelkach z drewna ? To są one rozmiarów dla wiekszych lalek , a jakosc taka sobie, co bylo klejem sklejone , w transporcie sie rozkleilo, ale mozna troche swojej pracy w to wlozyc i OK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czyta, czytaj byś mogła zrobić ten swój domek :)

      Usuń
  2. Bardzo eleganckie, jestem ciekawa tego mebelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aszeko niedługo pojawi się ten mebelek oraz z czego powstał :)

      Usuń
  3. What a wonderful boxes. They look perfect.
    Hugs Dorien

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełka! Podoba mi się pomysł z wycięciem falbanek w kółkach i naklejeniem ich jedno na drugie - świetny efekt. A kolory i kropeczki - słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...