piątek, 4 października 2013

Regalik dla Zuzanki

W zakamarkach pracowni leżała sobie herbaciarka. Była wadliwa, odłożyłam ją na później, żeby ją naprawić i przyozdobić. Jednak któregoś dnia wpadł mi do głowy inny pomysł. Zabrałam ją do domu, przymierzyłam i ... tak, wymiar się zgadza. Idealnie pasuje rozmiarem do lalki Tangkou. Postanowiłam zmienić przeznaczenie herbaciarki i zrobić z niej regalik dla lalki Zuzanki.


Zaczęłam szlifowanie. Wszystkie elementy zostały wyjęte, ze wszystkich stron oszlifowane, a miejsca po zawiasach zaszpachlowane. Potem farba podkładowa. Później przygotowałam dwie różne mieszanki kolorystyczne. Ale nie pytajcie się z jakich farb. Nie jestem w stanie powiedzieć :). Na zewnątrz w odcieniach szarości, w środku fiolet wychodzący z beżowego. Od wewnątrz tylna ścianka została wyklejona papierem do scrapbookingu. Górę i dół regalika ozdobiłam wygrzebanymi ze zbiorów ornamentami. 


Z białej masy termoutwardzalnej PREMO oraz formy silikonowej (dostępne u mnie w sklepie) wykonałam dwie rozetki, które przykleiłam na bokach regalika. A na koniec nóżki.


I proszę, tak prezentuje się regalik wraz z Zuzanką.


A poniżej zdjęcia surowej herbaciarki, z której powstał regalik.



Powstały w ten sposób kącik stał się ulubionym miejscem Zuzanki, w którym chętnie czyta książki :)


13 komentarzy:

  1. Regalik przepiękny . Czy lalka należy do córy ? W sumie moze i do Ciebie ?? Znalazlam troche miniatur - sklep sie nazywa - Sklepik dla Was ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SPARROW lalka jest moja :) :) :)
      W sklepiku jest dużo świetnych rzeczy
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Regalik fantastyczny :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny regalik! Bardzo podobają mi się drobiazgi, które na nim poustawiałaś, zwłaszcza świeczniki i segregatory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia cieszę się, że regalik się Tobie podoba. Drobiazgi zbierane i kupowane były w różnych miejscach od dłuższego czasu. Z segregatorami miałam trochę zabawy zanim uzyskałam odpowiedni kształt i wymiar.
      Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  4. Dobry pomysł na wykonanie regału z pudełka :) I ładne, pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będzie to dla kogoś inspiracją. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Świetnie przerobiłaś nieciekawe pudełko! Pięknie wyglądają te wszystkie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że podoba się Tobie przerobienie nieciekawego pudełka :)

      Usuń
  6. Zuzanka doczekała się pięknego regaliku:) Słodki tak samo jak Zuzanka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Agnieszka cieszę się że mnie odwiedziłaś :) :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Piękny, w życiu bym się nie domyśliła,że był to pojemnik na herbatę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...