piątek, 20 grudnia 2013

Lampa diodowa z lupą i inne moje zdobycze

Ostatnio mój warsztat pracy wzbogacił się o kilka bardzo przydatnych narzędzi. Pierwszym z nich jest lampa z lupą. Pierwszy raz zobaczyłam ją u Agnieszki ze SmallDreams. Na długim, stabilnym ramieniu zamontowana jest duża lupa (zakrywana pokrywką, żeby się nie kurzyła), a na obramowaniu lupy znajduje się szereg lampek diodowych, doskonale oświetlających pole pracy. Kiedy zobaczyłam ją w Lidlu, długo się nie zastanawiałam. Kupiłam sobie na mikołajki. Teraz przymocowana do blatu biurka czeka na pierwsze użycie.


Drugą zdobyczą jest (przepraszam, będzie :) ) maszyna do szycia. Będzie dlatego, że jeszcze nic o tym nie wiem, dowiem się dopiero rozpakowując prezenty od Mikołaja. Mikołaj kupił ją w Lidlu. Dopiero po zakupie poszukałam o niej informacji w Internecie (bo przecież nie mogę jej jeszcze użyć - nie wiem czy wytrzymam do Wigilii :) ). Tam znalazłam post opisujący moją maszynę. Jego treść bardzo mnie ucieszyła.


To tyle moich zdobyczy. Moim lalkom natomiast przybyła czarna pufa wraz z przeciągającym się na niej kotem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...