niedziela, 1 września 2013

Zuzanka - spełnienie dziecięcych marzeń

Ostatnio spełniłam swoje marzenie - zakupiłam kilka kolekcjonerskich lalek. Pierwsza, która się u mnie zjawiła to lalka z serii Tangkou. Przybyła do mnie ubrana w niebieskości (sukienka, włosy). Po jakimś czasie stwierdziłam, że czas na zmianę. Otrzymała nowe ubranka oraz nowy wig (czyli perukę). Tak wygląda po zmianach.



Któregoś dnia, patrząc się na nią, przyszło mi do głowy imię dla tej lalki - Zuzanka. I tak już zostało :). Zdjęcie poniżej przedstawia stan pierwotny:


Z córką mamy super zabawę. Projektujemy ubranka, meble oraz dodatki. Będąc na urlopie wróciłam do dziergania, co zaowocowało kilkoma sweterkami, sukienkami i szalikami (zdjęcia pojawią się za jakiś czas). A ostatnio skończyłam dla Zuzanki komodę oraz regalik. Jak wyglądają i z czego powstały ...  zobaczycie niebawem :).

1 komentarz:

  1. Pięknie teraz wygląda, a była taka smutna. Ja tez taką chcę, ale jeszcze musze poczekać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...